Sla het menu over en ga direct naar de content van deze pagina Sla het menu over en ga direct naar zoeken op Business Insider
Terug naar de homepage
  • Ondernemen
    • Strategie
    • Sustainable Business
    • CMO Insider
  • Tech
    • Personal Tech
    • Zakelijke IT
  • Finance
    • Bedrijfsfinanciering
    • Geld & Vermogen
    • Beurs
    • Crypto
  • Carrière
    • Carrière & Ontwikkeling
    • HR
    • Vacatures
  • Auto
    • Auto
    • Reizen
  • Business Insider Live
  • Laatste nieuws
  • Contact
  • Alles
    • Secties

    • Ondernemen
    • Finance
    • Carriere-HR
    • Lifestyle
    • Auto-Reizen
    • Tech
    • Politiek
    • Sustainable-Business
    • Smalltalk
    • Edities

    • Verenigde Staten
    • Duitsland
    • Polen
    • Spanje
    • India
    • Japan
    • Mexico
    • Specials

    • Laatste nieuws
    • Video
    • Business Insider Live
    • Internationaal
    • Over Business Insider

    • Cookies
    • Contact
    • Nieuwsbrieven
    • Algemene voorwaarden
    • Privacy- en cookiereglement
    • Werken bij Business Insider
  • Volg Business Insider Nederland op Facebook
  • Volg Business Insider Nederland op Twitter
  • Volg Business Insider Nederland op LinkedIn
  • Volg Business Insider Nederland op Instagram

Copyright © 2024 Business Insider Nederland. Alle rechten voorbehouden. Registratie of gebruik van deze site vindt plaats onder Algemene Voorwaarden en Privacybeleid.
Algemene voorwaarden | Privacybeleid | Cookie-overzicht | Adverteren | Vacatures

Advertentie
Home Internationaal

Watch the moment Kim Kardashian realized ‘Kimono’ was an offensive name for her shapewear line, a mistake that could’ve cost $10 million to fix

Watch the moment Kim Kardashian realized ‘Kimono’ was an offensive name for her shapewear line, a mistake that could’ve cost $10 million to fix

Callie Ahlgrim
18 nov 2019

Foto: E! Kim Kardashian asked her employees for their opinions on the new name of her shapewear brand.

  • On Sunday’s episode of E!’s “Keeping Up With the Kardashians,” Kim Kardashian West is seen dealing with backlash after she announced her new shapewear brand in June.
  • The brand was originally named Kimono, a traditional Japanese garment, which lead to accusations of cultural appropriation.
  • In one scene, Kardashian West tells Scott Disick that her company would lose $10 million if they changed the name.
  • “In a perfect world, if I could just say, ‘Let’s change the name,’ and it would be that easy, then I would do it in a heartbeat,” she said.
  • The beauty mogul apparently changed her mind when the mayor of Kyoto, Daisaku Kadokawa, wrote an open letter urging her to rename her brand.
  • “I definitely want to take this really seriously,” Kardashian West said on “KUWTK.” “Reading that letter, I felt an understanding.”
  • Watch the episode recap, including her realization, below.

  • Read more:
  • RANKED: The top 10 Kardashian family scandals that captured our attention this year
  • Kim Kardashian says she never meant to ‘intentionally disrespect’ Japanese culture by naming her shapewear line ‘Kimono’
  • Kim Kardashian has enlisted Alice Johnson to model her new shapewear line after she helped free the 64-year-old from prison
  • From cat names to fruit, here are 11 bizarre things celebrities have tried to trademark

BEKIJK OOK: Waarom de verkoop van Tesla’s keldert in Europa

Nieuwsbrief BI Dagelijks

Meld je aan voor het Beste van Business Insider: 6 dagen per week in je mailbox!

Naam(Vereist)
Privacy(Vereist)

Partnerexperts

Waarom Hollandbikeshop wél een wereldwijde speler werd, in tegenstelling tot zijn concurrenten

Download nu de e-paper

Data als strategisch voordeel: zo bouw je een verantwoorde AI-strategie

Ontketen Innovatie

Dit is waarom hackers geen wachtwoorden meer hoeven raden

Bekijk hier alle #techtalks

Start de zomer met HUAWEI’s Summer Wave vol exclusieve kortingen

HUAWEI FIT 4, FIT 4 PRO en WATCH 5

Van Runnen naar Groeien


Jouw shop klaar voor de volgende stap? Download de e-paper met tips en schaal slim op!

Lees hoe Hollandbikeshop wél een wereldwijde speler werd, in tegenstelling tot zijn concurrenten

Download nu de gratis e-paper met tips over hoe je jouw bedrijf kan opschalen

Het Beste van Business Insider (ma-za): meld je aan!

Privacy
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Sustainable Business artikelpagina

Groene claims Big Tech zijn vooral marketing, zegt onderzoeker: ‘Apple wil liever dat je een nieuwe telefoon koopt’


 

Meer van Business Insider

Terug naar de homepage
  • Volg Business Insider Nederland op Facebook
  • Volg Business Insider Nederland op Twitter
  • Volg Business Insider Nederland op LinkedIn
  • Volg Business Insider Nederland op Instagram
Terug naar de homepage

Copyright © 2024 Business Insider Nederland. Alle rechten voorbehouden. Registratie of gebruik van deze site vindt plaats onder Algemene Voorwaarden en Privacybeleid.
Algemene voorwaarden | Privacybeleid | Cookie-overzicht | Adverteren | Vacatures